Förlåt!

Förlåt kära bloggläsare! förlåt för att jag har varit borta från skrivandet i två veckor och tre dagar nu. Det är helt oacceptabelt och vill därför berätta varför jag har vart borta så pass länge. Det är så här att det har hänt något, jag har genomgått en mycket avancerad operation av mina läppar och näsa. tidigare så kunde jag bara öppna de ca 2 centimeter men har nu gjort så att jag skulle ha fått ett bredare leende. ni kanske har läst om det i tidningen... där står det iaf om operationen som inte riktigt gick som den skulle. känns lite konstigt att ha blivit en mega kändis över en dag på grund av att en doktor gjort ett så stort fel. nu har jag iaf stämt doktorn och såpan är inte över än.

Kommentarer
Postat av: Jacqueline/ en av de som driver moiettu

Hejhej! Hur mår du? :) Hoppas att snön inte har dränkt ner dig ^^

KRAM!

2010-02-22 @ 13:34:34
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0