min vän Carins text: Förebilder typ...

Alltså nu när vi ändå är inne på förebilder så bygger jag väl vidare på de... Jo alltså det snackas ju mycket omförebilder i media och att kändisar utstrålar fel sorts förebilder i och med knark, utseendefixering och status. Typ kissie? Jag har ingen tydlig förebild som jag apar efter utan jag försöker vara som en bättre blandning av det bästa bland mina närmaste. Det är ju alltid så att ens vänner har något man själv kankse vill ha, kanske en egenskap eller ett klädesplagg. det är ju alltid en utmaning att bli som sina förebilder såklart, men den energi man får när man känner sig nöjd är nästan lika bra som sockertoppen man får efter att ha käkat 1 kg godis ;) Jag själv längtar mest och blir gladast av HELG! När skolveckan är slut och man vet att det är 2,5 dagar ledigt! Me likey. men jag känner att ju jobbigare vecka desto skönare helg, så lite utmaninghar på veckorna kan vara bra... men bara för jag sagt allt det här behöver jag inte kvävas i plugg, TACK!!!

xoxo XXXXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0