josefin: framtiden kallar

Tjena alla läsare! Ska skriva ett litet gästinlägg på den här bloggen. Dock vet jag inte riktig vad jag ska skriva, men kan säga att jag har på den senaste tiden tänkt mkt på mig själv. T.ex häromdan när jag satt på bussen så kom en kille i ungefär 20-års åldern. Finnig, fett hår och såg ut som en typisk nörd. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Stackarn, hans liv kunde inte blivit som han velat! Då undrade jag om mitt liv är som jag vill att det ska vara? Min största förebild är Michael Jackson och det är så jag vill vara. Jag vet att jag inte kan dansa precis som honom, men jag strävar efter att det ska bli så. Men självklart vill jag inte vara exakt så, vill ändå ha lite egna moves som gör mig ännu mer speciell och som är lite mer jag.

Aja hur som hellst så läängtar jag sjuukt mkt efter helg, tänk om vi inte skulle få ha helg, om varje dag var vardagar, hade aldrig orkat. När skulle man få festa liksom?? Snacka om tråkigt liv! Men fattan vad med fett om alla dagar hade varit helg, då hade man sluppit söndagspaniken! Och så hade man kunnat festa typ varje dag =D Men det är klart, då hade man kanske tröttnat på det efter tup ngn månad, men fatta ändå vad kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0