jag och ännu fler av mina vänner :D

Ni kanske tycker att jag är en bitter och konstig människa som struttar runt på muséer hela dagarna och hatar allt som är mainstream och det skulle nog vara en bra sammanfattning på det jag står för. Okej, det kanske inte alltid är okej att inte ha kläder(även om alla andra alltid har det) när man typ går på stan men varför får man inte vara som man själv vill? om jag vill pierca ollonet på mig själv får jag väl göra det, ingen anna ska säga till mig att jag inte får det! Folk kan ha idoler och mål som de strävar mot och säger alltid att man inte kommer någonstans utan dem. Jag kan hålla med om att det var bra med mål i skolan då man var tvungen att göra de saker som sades för annars skulle man inte komma nån vart där heller, men livet är inte som skolan. Man har inte någon som säger till en vad man skall göra och om du har det, gör dig av med denna onda själ så skall du se att du kommer att känna dig friare och är det inte lite det som livet går ut på? Att vara fri?! Det som ger mig energi och drivkraft är inte någon som säger till mig vad jag skall göra utan jag ger mig själv energi genom det valet jag har gjort. Valet att vara fri och inte bli tyngd av någon, den känslan är obeskrivlig och jag har endast mig själv som idol då jag själv kommit på denna teori!! Eftersom inte alla tänker som jag har jag tagit hjälp av ytterligare några av mina kompisar som har andra åsikter och tankar. det kanske blir lite för enformmigt när ni bara läser mina tradiga texter dagarna i enda ;) puss //kanon 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0