sverige och moderna muséet är fullt med idioter!

Igår hade jag tänkt att gå till´moderna muséet för att se den där utställningen med Dalí. jag finner han väldigt fascinerande och jag tror nog att jag kan bli lika stor som honom en dag. Jag fick ju faktiskt MVG i bild! så svårt kan det väl inte vara... En annan sak jag kom på när jag var på muséet var att det finns väldigt många idioter i vårt(mitt) avlånga land. lyssna på det här till exempel: en hel jävla skolklass kommer in i salen där jag går omkring och kollar på tavlor, sen ska de sätta sig på sånna där fjantiga senilstolar precis framför en själv när man står och kollar på en tavla. iof hade jag lika gärna kunnat måla den själv men de ska fan inte tro att de äger stället bara för att de har en guide med sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0