Tjenaaaaaaaaa!!!!!!

What´s up?! Själv är man jääääävligt bakis från igår. På en söndag, tänker ni? Whatever, säger jag. Här håller man igång 24/7. Ashäftigt!

Med hålla igång menar jag naturligtvis ett evigt festande. Ni som trodde jag sysslade med idrott kan ju tänka om ordentligt, om man säger så. Idrott kan vara det mest idiotiska som människan någonsin sysslat med, ever!!! Jag menar, hur roligt kan det vara att springa runt och jaga en jävla fotboll hela tiden. Det enda man får ut av det är skrapsår på knäna. Och vem vill ha det när man ligger på playan liksom?!

Några i min gamla klass spelar hockey och handboll. Smart?! Inte speciellt, va! Hockeygrabbarna går typ in i en ishall och svettas när det fortfarande är sommar. Hur kul kan de vara, liksom? De som spelar handboll är om möjligt ännu dummare. De har något konstigt jäkla klister, som gör golvet klibbigt och förstör våra skor när vi andra ska öva på våra dancemoves till dansgolvet. Inte som fysisk träning då naturligtvis! Sedan ska man ju inte tala om deras målvakter. "Hej, jag ställer mej gärna i målet och får 5 kilo handboll rätt i ansiktet och anser mig ändå vara normal."

Aja, das war alles för idag. See yaa laater!!!             

Peter af Nilsson (ja, jag är greve och det är min tillflyktsort på bilden)

P.S
hittade några riktigt wierda bloggar. kolla in dem och få ett gott skratt!
http://maddeklenis.blogg.se/, http://madefamousby.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0